30 mei 2010

De 10 populairste artikelen van deze blog

Vrijdag stond mijn duizendste blog op deze blog. Ergens in 2006 ben ik begonnen met bloggen. Eerst op mijn hyves-account, daar staan er nog steeds een paar die hier niet staan. Later op deze plek.

Populairste artikelen

Wat zijn nu de populairste artikelen? Dat zijn meestal de artikelen die hoog in Google scoren of waar ikzelf veel reclame voor heb gemaakt op verschillende fora of blogs op andere plekken. Het wil ook helpen dat Inge regelmatig mijn artikelen promoot op het naaiforum Sancho.

Inhoud

De inhoud vormt de belangrijkste reden voor het bezoek. Zo leveren artikelen over het maken van bellenblaassop, een gispenbureau, het kogelvisje en over wijnen bij de Aldi en wijnvoordeel, een argument voor bezoekers om langs te komen.

De top 10 van hendrik-jandewit.blogspot.com

Uit de 4 jaar dat deze blog bestaat, noem ik de 10 meest gelezen artikelen:
1. botero-en-greenaway
Over het maken van de film van Peter Greenaway waarin Inge figureerde. Lees verder »
2. bellenblaas
Hoe maak je bellenblaassop? Het recept wordt veel gelezen en aangehaald op forums. Lees verder »
3. jong-veelbelovend-talent
Een artikel over de winnende Franca Treur bij de essaywedstrijd van NRC Next in 2006. Lees verder »
4. denieuwebibliotheek-van-almere
Recensie over de nieuwe bibliotheek van Almere. Lees verder »
5. gispen
Hoe wij een Gispen-bureautje op de kop tikten bij de kringloop in Almere. Ik droomde even verder over andere Gispen bureaus. Lees verder »
6. de-zieke-man
Hierin merk ik op dat Martin Bril weer ziek is en waarin ik mijn vreugde uitspreek dat hij weer terug is in de krant en op internet. Helaas was de vreugde van korte duur, een halfjaar later stierf Martin Bril. Lees verder »
7. kogelvisje
Een kogelvisje dat we aanschaften tegen de slakkenplaag in ons vissenaquarium. Vooral de mededeling op een visforum 'Zo moet het dus niet!' zorgde voor veel bezoek. Lees verder »
8. bieb-me-up
De vernieuwing van de Eindhovense bibliotheek en mijn kritische stuk hierover leverde veel bezoek op aan mijn weblog. En zelfs een bezoekje aan de bibliotheek in Eindhoven en een ontmoeting met Thijs Torreman. Lees verder »
9. gran-reserva
Over de Gran Reserva uit 1996 die ik in januari 2008 bestelde bij wijnvoordeel.nl. Ik heb nog steeds een paar flessen liggen, die moeten nodig op volgens mij. Lees verder »
10. de-dijen-van-sophie-hilbrand
Schrijven over Jan Wolkers is altijd leuk en levert steevast flink wat bezoek op. Zeker als je het combineert met de actualiteit: de film over het boekenweekgeschenk Zomerhitte. Ik heb de film van Monique van de Ven nooit gezien, maar kon wel raden wat Wolkers ervan vond. Lees verder »

Geen opmerkingen: