01 mei 2016

Welke boekenbloggers volg jij? - #50books vraag 18

image

Boeken en bloggen. Nog niet zo heel lang zijn ze onlosmakelijk met elkaar verbonden. De laatste jaren zijn lezers massaal gaan bloggen over boeken. Een hele trits van bloggers mocht ik 2 jaar geleden op een boekenblog-event van Meulenhoff ontmoeten. Ik was erg onder de indruk. Misschien ook wel omdat het bijna allemaal vrouwen waren.

In de loop van de jaren heb ik veel boekenbloggers mogen ontmoeten. Net als dat ik veel boekenblogs heb leren kennen. Een paar: Hebban, Foxxblok, Peter, Niek, Martha, Jannie en Perkamentus. Ze schrijven allemaal vol bezieling over boeken. Niet altijd de boeken die ik lees of bewonder, maar soms levert het verrassende inzichten op.

Dat brengt mij bij de nieuwe boekenvraag:
Welke boekenbloggers volg jij actief?

Ik ben benieuwd naar de tips. En natuurlijk mag je ook nieuwe boekenbloggers enthousiasmeren mee te doen met deze #50books.

Blog mee over #50boeken

Schrijf een blog over de vraag van vandaag en laat hieronder in de reactie een linkje naar je site staan. Heb je zelf een idee voor een vraag? Ze zijn van harte welkom. Mail gerust een vraag of stel hem in via het contactformulier.

#50books

De leesvraag #50books is een initiatief van Peter in 2013. Martha nam het in 2014 over en in 2015 ging Peter zelf weer verder. Vanaf de eerste vraag doe ik regelmatig mee. Naar overzicht van alle vragen.

Geen opmerkingen: