08 maart 2008

Sleeves

Sleeves heten ze. Het zijn dunne plastic hoesjes om je cd's in op te bergen. Bij het uitruimen van het oude studeerhok, worstelde ik met de vele ruimte die cd's innemen. Zo'n hardplastic omslag is uitermate onpraktisch. Ik heb al meerdere malen de uitvinder van die achterlijke dingen doodgewenst.
Het mag dan een wet van Darwin zijn dat de sterkste en de beste wint, maar ik heb nooit begrepen hoe zoiets onpraktisch als de hardplastic cd-omslag ooit op de markt is gekomen. Ze zijn groot, gaan altijd kapot en een klein stapeltje cd's vreet ruimte. Daarom ben ik vandaag begonnen om mijn cd's in de sleeves op te bergen.
De ruimtebesparing is enorm. Ik heb zeventig cd's vandaag in de hoesjes gedaan en zie hier het resultaat. Ik bespaar zeker wel driekwart aan ruimte.

Geen opmerkingen: