02 september 2016

Vakantieverslag in foto's

img_20160816_155314.jpgSamen met Doris ben ik in augustus een weekje op fietsvakantie geweest. We fietsen naar en door Twente. Een bijzondere streek waar wij een band mee hebben. Inge en Doris zijn er geboren en ik heb een paar jaar gewoond. Al fietsend heb ik haar Twente laten zien. Een mooie streek, vol verhalen en herinneringen.

Ik heb bewust niet onderweg geblogd, maar geteerd op een voorraadje die ik voor vakantie klaarzette. Een heel karwei, maar het gaf mij ook een beetje vakantie van het bloggen. Maar al fietsend begon het heel snel te kriebelen. Zodoende schreef ik een klein notitieboekje allerlei aantekeningen over de reis.

Deze ga ik nu niet uitbrengen. Ik vind dat ik wat anders moet doen met de ervaringen. Daarom zal ik de komende weken elke vrijdag een blog plaatsen over de vakantie. Aan de hand van een foto vertel een indruk van onderweg. Daarmee zijn het praatjes bij plaatjes. Natuurlijk komen daarbij ook nieuwe verhalen en oude verhalen tot leven.

Geen opmerkingen: