17 oktober 2007

Eindelijk een Apple

In mijn hart droom ik van een Apple, maar ik ben er te dom en te arm voor. Die prachtig vormgegeven apparaten zijn een welust voor het oog en de geest. Die dingen zijn het toonbeeld van bedieningsgemak en gebruiksvriendelijkheid.
Voor de Windowsgebruiker die in zijn hart van zijn Apple droomt, maar het niet aandurft is er nu wel een compromis: Safari, de browser van Apple. Sinds kort is deze Mac-exclusiviteit ook voor de pc beschikbaar, weliswaar in een Betaversie, maar gratis. Vandaag het ding dus eens geïnstalleerd op mijn computer. En ja, hoor een weldaad voor het oog en nog snel ook. Als ik dan het licht uitdoe en naar het scherm tuur, dan lijkt het net of ik een Apple heb. Heerlijk. Nog goed voor het milieu met al die lampen uit.

Geen opmerkingen: