26 april 2008

Blessure

Het moet een keer gebeuren met een hardloper: een blessure. Ik probeerde gistermiddag een rondje te lopen, maar het ging niet. Ik voelde mijn kuit bij iedere stap samentrekken en besloot dat het niet goed was om een training te beginnen.
Mijn kuit steekt bij het lopen. Ik kreeg er vorige week zondag last van bij mijn training en liep dapper door. Ik vond dinsdag dat ik gewoon een groot rondje moest kunnen lopen, maar dat viel tegen. Op vijf kilometer van huis sloeg de pijn in mijn kuit en met moeite kwam ik thuis.
De dag erna veel last. Het leek gisteren beter te gaan, maar honderd meter lopen leerde mij dat het onverstandig was om te trainen. Helaas.
En wanneer het over is? Geen idee. Ik baal, want mooier hardloopweer dan dit, kun je jezelf niet wensen. Prima temperatuur, zon en een heerlijk briesje. Beter kan niet...

Geen opmerkingen: