27 november 2016

Welk boek staat op je verlanglijstje? - #50books vraag 48

img_20161125_083307.jpgDecember is de maand van de cadeautjes. Sinterklaas komt er weer aan. Kerst is niet veel later. De tijd om elkaar cadeautjes te geven en anders jezelf met een mooi boek te verwennen. De uitgeverijen spelen hier goed op in. Afgelopen maand zijn er veel boeken uitgekomen, waarvan een paar titels mij wel heel begerig maken.

Wat dacht je van de nieuwe deel 6 Kwaadschiks A.F.Th. van der Heijden uit de reeks De tandeloze tijd? Of de bloemlezing die Ilja Leonard Pfeiffer maakte, als vervolg op Komrij’s beroemde bloemlezing De Nederlandse poëzie in 1000 en enige gedichten. En last but not least de biografie van Boudewijn Büch waar ik ook onwijs nieuwsgierig naar ben.

Dat brengt mij naar de boekenvraag van deze week:
Welk boek staat er op je verlanglijstje voor de feestdagen?

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

Mijn zoektocht naar een opvolger voor de wekelijkse boekenvraag is beloond. Martha neemt het stokje over in januari. Zij zal op haar blog drspee.nl regelmatig een vraag over boeken posten. Ik zal nog 2 vragen bedenken. Heb jij een brandende vraag die je hier wilt zien? Laat het mij gerust weten.

Blog mee over #50boeken

Schrijf een blog over de vraag van vandaag en laat hieronder in de reactie een linkje naar je site staan. Heb je zelf een idee voor een vraag? Ze zijn van harte welkom. Mail gerust een vraag of stel hem in via het contactformulier.

#50books

De leesvraag #50books is een initiatief van Peter in 2013. Martha nam het in 2014 over en in 2015 ging Peter zelf weer verder. Vanaf de eerste vraag doe ik regelmatig mee. Naar overzicht van alle vragen.

Geen opmerkingen: