07 februari 2011

Ik voel me beroofd door NS

De opzeggingsbrief voor het Voordeelurenabonnement van de NS met een opdracht waar een #widm finalist jaloers op is.
Als je een nieuwe verzekering afsluit bij dezelfde verzekeringsmaatschappij, dan ga je ervan uit dat de oude verzekering stopt bij het ingaan van de nieuwe. Ook al zou die oude verzekering nog niet zijn looptijd erop hebben zitten. Je hebt er namelijk niks aan dubbelverzekerd te zijn bij dezelfde maatschappij. Bovendien is het niet zo klantvriendelijk van die verzekeringsmaatschappij. Het zou zelfs een reden kunnen zijn om weg te gaan bij die verzekeringsmaatschappij. Je gewoon laten beroven terwijl je juist een betere klant wordt, is onacceptabel.

Beroven

Dat beroven gebeurt bij de Nederlandse Spoorwegen gewoon op grote schaal. Ik mocht het weer ondervinden. Ik kreeg namelijk een nieuwe werkgever en via mijn werkgever regelde ik een jaartrajectkaart voor het stukje spoor dat ik dagelijks af rijdt op weg naar mijn broodgever. De kaart kon niet op mijn eerste werkdag in gaan, daarom reisde ik tot de ingangsdatum van 16 december op losse kaartjes met mijn op 1 december verlengde Voordeelurenabonnement.

Lees verder op delaatstemeter.nl »

Geen opmerkingen: