23 juni 2013

Bloginterview door @marysjabbens

image

Vrijdagmiddag. Een persoonlijke berichtje via twitter: of ik wil meewerken aan #bloginterview. Veel bloggers die ik ken hebben al meegedaan, dus het leek mij wel wat. Ondertussen probeerde ik een probleem op mijn website te verhelpen na een melding van mijn provider. Tuurlijk wil ik meedoen. Wanneer wil je het hebben?

Ik kreeg de vragen toegestuurd en ging onmiddellijk aan de slag. Wat een vragen en wat een antwoorden erbij. Ik stond verbaasd van mijzelf. Zo ontstond bij elke vraag bijna een eigen blog over dat onderwerp. Daarom heb ik de boel opgesplitst. In 5 blogs laat ik iets van mijn blog en achtergrond bij het bloggen zien. Elke dag deze week een antwoord op één of meerdere vragen van @marysjabbens.

Lees de rest van de week het #bloginterview

maandag: (1) – Wie ben ik en waarom blog ik?
dinsdag: (2) – Hoe vaak, wanneer en waarover blog ik?
woensdag: (3) – Hoe belangrijk zijn mijn lezers?
donderdag: (4) – Wat doe ik met statistieken en hoe promoot ik mijn blog?
vrijdag: (5) – Hoe tevreden ben ik en wat doe ik met reacties?
zaterdag: Een week over bloggen: een vlog

Geen opmerkingen: