16 oktober 2014

Verboden toegang - #WoT

20141015_163259Sanneke van Hassel schrijft in haar nieuwste boek Hier blijf ik een schets bij een foto. Geïnspireerd door haar mooie schetsen wil ik ook proberen of een foto genoeg inspiratie biedt voor een blog.

Daarom plaats ik vandaag een foto die ik gisteren maakte bij een fietstochtje in de buurt. Ik zal er verder niet teveel over verklappen. Het zou je inspiratie alleen maar kunnen dwarszitten.

Wat is jouw verhaal bij deze foto? Waar moet jij aan denken en wat zou jij graag anders zien op deze foto. Laat je inspireren en schrijf wat er in je opkomt…

#WoT

Bij de #WoT schrijven bloggers over een woord (of een foto zoals vandaag). Elke donderdag verschijnt een nieuw woord waarover je kunt bloggen. Deelname is geheel vrijblijvend. Plaats een reactie onder dit bericht waarin je het linkje plaatst naar je blog.

De #WoT is opgezet door @metkcom en daarna door @webpixelqueen overgenomen. Vanaf september 2014 hou ik het stokje in mijn hand. Schrijf vandaag mee over de foto bij deze blog.

Geen opmerkingen: