05 april 2012

Op de fiets naar Social Media

Ik mocht voor contentgirls.nl het congres Social Media in 1 Day verslaan. Een leuke klus bij mij vlak in de buurt. Daarom vond ik het wel een uitdaging om er op de fiets naartoe te gaan. Het was misschien wat frisjes vanmorgen. Maar iets dat binnen 16 kilometer van mijn huis is, kan makkelijk op de fiets.

Ik vertrok iets voor achten en slalomde met de wind in de rug langs alle scholieren. Zij hadden minder haast en minder vaart dan ik. Maar ik had ook een uur om op de plaats van bestemming te komen. Ik fietste flink door en verbaasde mij dat Naarden eigenlijk zo dicht bij Almere ligt. De rit door Naarden en Bussum leek verder. Ik reed ook om.

Het gaf mij een heerlijk gevoel op eigen kracht daar te zijn gekomen. Ook genoot ik van de prachtige vergezichten, de wolken en de schaapjes in de wei. De terugrit bood veel gelegenheid even af te stappen. Het mooie licht van de zon en de frisse lucht deden de rest. Alleen kreeg ik wel de wind van voren vanaf de Hollandsebrug. Bijna thuis en de vermoeidheid. Bovendien liep een blikje vast in mijn achterwiel. Maar ook daar ben ik weer van thuisgekomen.

Ik hoop nu dat mijn fiets de klap van het blikje heeft overleefd. Het is niet zo’n beste, zo’n nieuwe Giant. Al beweert de naam anders. Gelukkig heb ik mijn oude brik nog.

Lees het verslag van de eerste keynotespreker Clo Willaerts op contentgirls.nl

Geen opmerkingen: