29 januari 2008

Nieuwe Brooks

De opruiming is begonnen bij mijn hardloopwinkel. Daarom ben ik vandaag gelijk na mijn werk even langs Run2Day gefietst. De verkoper bood mij een paar Brooks Adrenaline aan tegen gereduceerde prijs. Ik heb de gele al en nu keken mij de rode heel verleidelijk aan. Ik was gelijk verkocht.
De gele kocht ik begin augustus en nu ging ik na een paar proefpasjes met de rode naar huis. Direct een heerlijke lange broek gekocht omdat mijn huidige een enorm gat rond mijn bilnaad heeft gekregen. De broek heeft van binnen een dikke voering zodat hij met de kou goed van dienst kan zijn. Bij wat warmer weer draag ik toch een korte broek.
Gelijk maar even mijn grote rondje gehold aan het einde van de middag. Ze lopen heerlijk soepel, voel nog wel mijn achillespees vanwege het inlopen, maar verder merk ik dat mijn voet mooi terechtkomt. Rechts voel ik mijn kleine teen licht afgekneld zitten, maar na het inlopen zit hij wel weer goed, leert de ervaring.
Het is mijn derde Brooks. Ik begon met hardlopen met een eenvoudige Asics. Voor mijn gevoel waren dit de lekkerste hardloopschoenen die ik ooit heb gehad. Vandaag nog naar Asics gekeken, maar ik ze waren niet meer in mijn maat. De vorige Brooks waren uit de zes-serie en deze twee zijn allebei uit de zeven-serie. Een schoen die heerlijk loopt, hij corrigeert licht en zorgt ermee dat mijn voeten prachtig neerkomen.

Geen opmerkingen: