20 januari 2008

Structuurverf

Mijn bezoek aan Almelo was niet alleen voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, we wilden ook even structuurverf goedkoop inslaan. Ik wilde de twee emmers op de fiets naar het huis van mijn schoonmoeder vervoeren. De emmers met elk vijftien kilo kalk waren lastig mee te nemen.
Ik vond zelf dat ik dat best wel kon, één aan het stuur, de andere los achterop. Zo fietste ik weg van de Ootmarsumsestraat. Ik wilde namelijk niet uren in de rij voor het stoplicht staan en vergeefs een parkeerplekje zoeken.
Het fietstransport mislukte. Halverwege bij de Oranjestraat donderde de reiziger achterop van de bagagedrager. Ik zag de emmer op de klinkers stuiteren, waarna hij prachtig omgekeerd op het deksel bleef liggen. Ik stapte af en redde de emmer. Zo viel de schade dankzij mijn eigenwijsheid mee

Geen opmerkingen: