05 maart 2011

Blog hendrik-jandewit.nl nu ook mobiel ingericht

Websites die nauwelijks bereikbaar zijn met een mobiel, het is een doorn in mijn oog. Daarom had ik mij voorgenomen om mijn eigen site goed bereikbaar te maken voor mobiele telefoons. Bijkomende test: kijken of het makkelijk is om blogposts via de mobiel te schrijven.

Zodra iemand een mobieltje heeft met een goedkoop abonnement, zal hij of zij ook via de mobiel allerlei websites bezoeken. Persoonlijk ben ik gek op Google reader en nu.nl. De laatste heeft een prachtige interface voor de mobiel. Bovendien laadt de mobiele nu.nl snel op. Veel grote websites zijn nauwelijks te laden via de mobiel.

De applicatie die ik gebruik is het wordpress mobile pack, gesponsord door het Forum Nokia. Daarom de oproep om de applicatie even op je mobiel te testen. Reageren iPhone en Android net zo enthousiast als wat ik op mijn Nokia zie?

Geen opmerkingen: