08 juni 2011

Snelwandelen op 3e avond avond4daagse

image

‘Papa, ik wil snel lopen’, zei ze tegen mij en stevende voorbij de andere kinderen op weg naar de finish. Doris vond op de 3e avond van de avond4daagse het tempo van de lange sleur kinderen en ouders echt te langzaam. ‘Ik wil doorlopen’, herhaalde ze. Op haar nieuwe schoenen liep ze iedereen voorbij.

Thuiswedstrijd
Het voelde vanavond een beetje als een thuiswedstrijd. Op het kleuterplein van de Waterlandschool (vanaf september Het Samenspel, locatie Midden) kregen we een lekker pakje fris en kopje koffie.

Daarna zelfs even door de straat gelopen en langs de BSO. Via muziekwijk liepen we weer terug naar het startpunt. Doris moest heel nodig naar het toilet. Bij de sporthal konden we even toiletteren. Ik vond het overigens vreemd dat we daarvoor 20 cent moesten betalen. Je zou zeggen dat het café erg goed draait bij dergelijke drukte. Waarom dan nog geld van kleine kinderen gevraagd wordt, kan ik niet begrijpen.

Geen opmerkingen: