03 maart 2012

Dagje dierenpark Emmen

imagePinguïns, vlinders, ratten en een slang. We waren vandaag een dagje in Dierenpark Emmen. Het zag er mooi uit, al liggen de 2 delen een flink eind uit elkaar. Grotere hokken en een bredere opzet werken wel nadelig voor de loopafstanden tussen alle dierenverblijven.


Ik vroeg mij af waarom het noodzakelijk is het park uit te breiden. Juist de eenvoud van de locatie in het centrum sprak mij aan. Zo stak de vlindertuin er met kop en schouders bovenuit. Ik heb genoten van de kleurrijke vlinders. In combinatie met de groene planten en de heerlijke warmte was het er heerlijk toeven. Ik vond het jammer dat ik weer moest gaan.


Voor Doris was het heel bijzonder dat ze een slang mocht vasthouden. Dat was voor haar het hoogtepunt. Ik vond het maar eng en was trots op mijn dochter met zoveel lef.

Geen opmerkingen: