25 juli 2010

Beet

Met de bingo won Doris en ze koos voor een tennisset van Winnie de
Pooh. Na het uitpakken, ging ze gelijk met haar nieuwe
campingvriendinnetje tennissen. Heel leuk allemaal totdat ik het stel
verveeld aantrof. Ze schepten met de batjes het zand van de weg en
gooiden het in de lucht. Een leuk spelletje, maar niet de bedoeling
van de batjes natuurlijk. Het zand en de steentjes vlogen in de lucht
en in de haren. Wat een douchebeurt tot gevolg had.

Ik kon het niet uitstaan dat het spel nu al niet meer werkte. Daarom
ging ik nadat ze in bed lag, op zoek naar het balletje. Daarvoor
werkte ik stelselmatig de betreffende struik af. Het kostte wat moeite
en geduld, maar ik vond hem. Trots wierp ik het balletje een meter of
5 de lucht in. Een paar campinggasten zagen het. Ik kreeg nog geen
applaus, maar wel heel instemmende blikken. Beet!

Geen opmerkingen: