18 juli 2010

Op de fiets het bos in

Mijn fiets stond al een jaar met een lekke band in het schuurtje bij
de caravan, maar vandaag besloot ik hem maar eens te repareren. Het
lek was even snel gemaakt als gevonden. En even later fietste ik een
heerlijk rondje door het bos.

Ik werd er zo enthousiast van dat ik na de lunch Doris mee op
sleeptouw nam. Zo fietsten we even later heerlijk door de Twickelse
bossen. Zaten even op een bankje naast 2 autorijders en reden over
verharde zandwegen. Ze leerde snel waar ze het beste op zulke paden
kon fietsen. Het ging wonderwel.

Ik kon het niet laten om haar even op de foto te zetten als bewijs.
'Toen ik 5 jaar was, fietste ik nog niet zelf door het bos', vertelde
ik erbij. Apetrots fietste ze het laatste stukje terug naar de
camping.

Geen opmerkingen: