19 juli 2010

Internetten bij de bushalte

De verbinding met het mobiel internet van T-mobile verloopt op de
camping maar matig. Voor het uploaden van een afbeelding ben ik
minuten kwijt. Als het dan ook nog eens geregeld mislukt, zoals
gisteren, dan ben ik zo een kwartier verder.

Daarom besloot ik vandaag maar eens lekker bij de bushalte te gaan
internetten op mijn mobiel. Ik ging er maar eens lekker bij zitten in
de schaduw, op het bankje. Helemaal verdiept in mijn paar vierkante
centimeters scherm, had ik helemaal niet in de gaten dat er een
streekbus kwam aanrijden. Hij stond al bijna stil toen ik door had dat
die grote bus voor mij stopte. De chauffeur keek blij in mijn
richting. Eindelijk had hij een passagier in zijn lege voertuig.

Ik wimpelde hem af met het schaamrood op mijn kaken en gebaarde sorry,
sorry. Teleurgesteld taaide hij weer af. De blije glimlach van zojuist
stond nog op zijn gezicht.

Geen opmerkingen: