03 januari 2015

Boekenblogs in 2014

wpid-20140707_203905.jpgIk heb ontzettend veel gelezen in 2014. Misschien wel meer dan ik ooit eerder in een jaar las. Zeker sinds mijn studie. Ik kom op een lijst van 58 boeken, waar mogelijk nog wat extra boeken bijzitten.

Ik verslind momenteel gemiddeld twee boeken per week. Dat doe ik voornamelijk tijdens het treinen tussen huis en werk. Het is echt een moment van ontspanning geworden tijdens de drukke werkdagen.

Daarbij heb ik mijn bijdrages voor Litnet flink uitgebreid. Ook lees ik leuke boeken voor de bloggers leesclub Een perfecte dag voor literatuur. Het leverde dit jaar een ongekende hoeveelheid blogartikelen op over boeken. Vaak verschenen er meerdere blogs over een boek. Soms lag er zelfs langere tijd tussen omdat ik een gelezen boek nog even liet bezinken.

Mijn blogartikelen over boeken in 2014

De boekenlijst die ik in 2014 las en waar ik over schreef (link naar eerste blogje over het boek):

Naar het overzicht van alle blogartikelen in 2014

Geen opmerkingen: