31 december 2013

2013 in blogs (1) - Jaar van de ontmoeting

image

Het jaar van de ontmoeting is 2013 voor mij geweest. Eerst leerde ik mijzelf beter kennen. Daarna ontmoette ik enkele tweeps. De ontmoetingen met Steven en Jacob Jan waren erg bijzonder.

Theater en tweetup

Bij de theatervoorstelling van Jacob Jan en de tweetup rond blogpraat ontmoette ik later heel veel andere mensen. Inspirerende gesprekken die we online ook voortzetten, onder andere met Charlotte, Carel, Guido, Elja, Raymond, Caro, Ruud en Marcel.

Mijzelf leren kennen

Een jaar waarin ik mijzelf vooral leerde kennen. Ik ontdekte mijn grenzen, mijn mooie kanten en mijn bijzonderheden. Het was de ontdekking waarin veel leerde over mijzelf. Ik ontdekte mijn kracht en mijn zwakte.

Werk

Er is nog veel werk aan de winkel, maar ik ben op de goede weg. Het is ook het jaar waarin ik mijn baan verloor. Na drie jaarcontracten vond mijn werkgever het genoeg. Ik zoek nu nieuwe wegen. Een baan waarin ik goed tot mijn recht kom.

Lees verder

Dit is de eerste blog van tien blogs over 2013

Geen opmerkingen: