31 december 2013

2013 in blogs (4) - Schrijven

image

Naast het bloggen mocht ik in 2013 ook veel schrijven. Ik dicht natuurlijk, maar ik werkte heel hard in de maand november aan de #NaNoWriMo. Het resultaat waren meer dan 50.000 woorden.

NaNoWriMo

Het project was het verhaal van teckel Sientje. Ik begon ermee in augustus en was 10.000 woorden op weg. Geleidelijk eindigde het met een document van 60.000 woorden, die nog wel dringend om een grondige revisie vragen in het nieuwe jaar.

#WOT

Gelukkig biedt Irene elke donderdag een nieuwe uitdaging aan in de vorm van een woord. Het leverde verrassende blogs op. De uitdaging van een woord waar je niks mee hebt. Je denkt erover na en even later vloeit het verhaal uit je pen. Het wordt allemaal anders. En die uitdaging vind ik erg leuk.

Lees verder

Dit is de vierde blog van tien blogs over 2013

Geen opmerkingen: