31 december 2013

2013 in blogs (2) - Gedichten

image

Mijn gedichten ontwikkelen nog altijd, het is een voortdurende beweging. Het jaar 2013 begon met het winnen van mijn gedicht Heuvelrug op posterformaat. De prijs was weliswaar van december 2012, maar de poster viel in januari op de deurmat. Net als de prijs wat later voor mijn gedicht Bloons. Die prijs moet ik nog steeds ophalen.

In de media

De gedichtenblog wolkenhemel kreeg veel aandacht in de media. Het tijdschrift Genoeg kwam een mooie foto en Radio Idzerda kwam over de vloer met een bijzondere reportage over de wolkenspotter en wolkendichter.

Dichtprojecten

Het psalmenproject rondde ik af. De rest van het jaar liep ik rond met het idee van een nieuw project: een moderne variant van Dantes Goddelijke Komedie. De schetsen liggen er voor de eerste canti, maar ik ben er nog niet klaar voor. Een nieuwe project rond mijn gedichtenblogs begin ik binnenkort. De eerste opzet is al klaar.

Lees verder

Dit is de tweede van tien blogs over 2013

Geen opmerkingen: