31 december 2013

2013 in blogs (5) - Bloggen

image

Meer dan ooit geblogd in 2013 en wat voor een blogs. Over boeken, gedichten, muziek en het bloggen zelf. Ik kreeg van Mary het verzoek mee te doen met een bloginterview. Een hele week stond ik stil bij wat mij dreef bij het bloggen. Ook mocht ik meedoen met mijnmoment van Henk-Jan.

Wat een prachtig project. Ik genoot niet alleen van het schrijven van mijn blog, maar ook van het lezen van de 221 blogs in de laatste dagen van het jaar. Daarnaast ontdekte ik veel nieuwe blogs, waarvan de blog van Sabine wel de meest spectaculaire vondst was.

Reflectieblogs

Misschien is de reflectieblog wel wat voor jou, zei Steven bij onze eerste ontmoeting in augustus. Het werd er eentje. Wel een heftige. Hoe gebeurtenissen als een boemerang weer terugkomen in mijn kop.

Ik kan dan dagenlang met hetzelfde bezig zijn. Zoals de show van Jochem Myjer of een ontmoeting. Dit jaar heb ik wel geleerd hier steeds beter mee om te gaan. Het bloggen is sinds 2006 mijn uitlaatklep.

Lees verder

Dit is de tiende en laatste blog over de blogs van 2013

Geen opmerkingen: